Re: Brobelm z partycja ext3 i odwołaniami symbolicznymi

Łuasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 5 Lip 2012, 12:43:18 CEST

"przemek w piskozub.eu" <Przemek w piskozub.eu> napisał:

>   Witam!
>
>  Po braku pradu mam problem z serwerem. Padl/a chyba jadna z partycji.
>   Uruchomil/em juz fsck i naprawilem wszystkie bl/edy na dym dysku ale
>   mam problem chyba z plikiem /bin/sh. Próbowal/em zrobic odwol/ania
>   symboliczne w taki sposób:
>   rm -f .chroot/bin/sh
>   ln -s /chroot/bin/bash /chroot/bin/sh

Jesteś pewien, że użycie w pierwszej linijce .chroot a w drugiej /chroot jest OK? Czy to tylko literówka w mailu?

--
Łukasz Maśko
Wysłane z Androida za pomocą K-9 Mail. Prosze wybaczyć lakoniczność.