migracja starego linuksa do vserver/qemu?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 8 Lip 2012, 06:36:39 CEST

witam,

mam w firmie, gleboko w serwerowni taki antyk podlaczony tylko do lokalnej sieci,
ktory udostpenia pewne uslugi, ale z racji swego wieku narzady mu juz szwankuja.
chcialbym to jak *najmniejszym* kosztem przeniesc na zdrowy hardware (xeon ze sprzetowa
wirtualizacja) i mam pytanie: czy da sie do vservera wrzucic cala antyczna instalacje
pt. Red Hat Linux release 6.2 (Zoot) bez zadnego cudowania z problematycznymi programami?
czy moze nie ma sensu z tym walczyc i lepiej zapakowac obraz dysku do qemu?