VirtualBox 4.1.18 nie działa (informacyjnie)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Cze 2012, 14:29:03 CEST

Najnowszy, świeżo przebudowany na builderach VBox nie potrafi odpalić
maszyny wirtualnej. Nie wiem, co się zmieniło (według changeloga nic
takiego), ale przy próbie odpalenia wirtualki (zarówno nie uruchomionej, jak
i przywrócenia uśpionej) wypisuje komunikat, że nie można znaleźć jakiegoś
bliżej nieokreślonego pliku (bez żadnych szczegółów o jaki plik chodzi). Ja
wróciłem do 4.1.16, zostawiłem tylko nowsze moduły kernela.