VirtualBox 4.1.18 nie działa (informacyjnie)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 29 Cze 2012, 11:02:43 CEST

Dnia wtorek, 26 czerwca 2012, Łukasz Maśko napisał:
> Najnowszy, świeżo przebudowany na builderach VBox nie potrafi odpalić
> maszyny wirtualnej. Nie wiem, co się zmieniło (według changeloga nic
> takiego), ale przy próbie odpalenia wirtualki (zarówno nie uruchomionej,
> jak i przywrócenia uśpionej) wypisuje komunikat, że nie można znaleźć
> jakiegoś bliżej nieokreślonego pliku (bez żadnych szczegółów o jaki plik
> chodzi). Ja wróciłem do 4.1.16, zostawiłem tylko nowsze moduły kernela.

W kwestii uzupełnienia: komunikat jest taki:

Nie udało się otworzyć sesji dla maszyny wirtualnej WinXP.
File not found. (VERR_FILE_NOT_FOUND).

Kod wyniku (RC):
NS_ERROR_FAILURE (0x80004005)
Komponent:
Console
Interfejs:
IConsole {1968b7d3-e3bf-4ceb-99e0-cb7c913317bb}