lxdm i obciążenie procesora

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 8 Maj 2012, 09:36:26 CEST

On 05/07/12 12:57, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Czy to takie normalne żeby lxdm, a dokładniej lxdm-binary, zasuwał prawie cały
> czas na 100% jednego rdzenia?!?...
> Używam od niedawna xfce i do tego własnie lxdm i na wszystkich dwu maszynach
> na których go mam tak się własnie dzieje... :/

Nie jestem pewien czy nie ma tu jakiejś literówki bo lxdm ma się do xfce
jak pięść do nosa. Są to dwa różne
projekty/środowiska/win-managery i odpalenie jednego z drugim to nie
najlepszy pomysł. Zdecyduj czego chcesz używać. Jeśli xfce4 to zamiast
lxdm'a zainstaluj xfwm4 (dedykowany do xfce). Jeśli lxdm to uwal xfce i
odpal środowisko LXDM.