lxdm i obciążenie procesora

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 8 Maj 2012, 11:09:04 CEST

Dnia wtorek, 8 maja 2012, Grzegorz Sójka napisał:

> Nie jestem pewien czy nie ma tu jakiejś literówki bo lxdm ma się do xfce
> jak pięść do nosa. Są to dwa różne
> projekty/środowiska/win-managery i odpalenie jednego z drugim to nie
> najlepszy pomysł. Zdecyduj czego chcesz używać. Jeśli xfce4 to zamiast
> lxdm'a zainstaluj xfwm4 (dedykowany do xfce). Jeśli lxdm to uwal xfce i
> odpal środowisko LXDM.

Środowisko o którym piszesz to zdecydowanie LXDE (z "E" na końcu), natomiast
LXDM (z "M" na końcu)  to taki ichni xdm który można używać właściwie z
czymkolwek...

Za poldkiem:
poldek:/all-avail> desc xfwm4-4.8.3-1.i686
Package:        xfwm4-4.8.3-1.i686
xfwm4 to zarządca okien zgodny ze standardem EWMH.
poldek:/all-avail> desc lxdm-0.4.1-8.i686

Package:        lxdm-0.4.1-8.i686
Light weight X11 display manager.
poldek:/all-avail>

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Jeśli sądzisz, że kobiety to słabsza płeć, popróbuj przeciągnąć
: kołdrę na swoją stronę.
:                                                          --  Stuart Turner