lxdm i obciążenie procesora

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 8 Maj 2012, 11:33:34 CEST

On 05/08/12 11:09, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Package:        lxdm-0.4.1-8.i686
> Light weight X11 display manager.
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wiem co piszę. Oprócz tego co podkreśliłem na
http://wiki.lxde.org/en/LXDM masz:

LXDM is the lightweight display manager aimed to replace gdm in LXDE
distros. The UI is implemented with GTK+. It is still in early stages of
development. The most recent version is 0.4.1, which was released on 29
July 2011.

LXDM was started by "dgod" from China and is developed by the LXDE
community.

Jak widzisz LXDM to "następca" (w pewnym sensie) LXDE i nic mi się nie
pomyliło. Być może lxdm ma szersze zastosowania ale jak chcesz używać
xfce to zainstaluj xfwm4. Używam xfce4 (na xfwm4 oczywiście) ok kilku
lat i wszystko śmiga.