vserver i bridge/tun/tap

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Pią, 16 Lis 2012, 15:50:38 CET

         No przecież masz napisane "tap".
Tworzysz interfejs tak samo jak eth0, eth1, itd.
Fizycznie Tworzysz TAP'a, a potem dodajesz w
/etc/vservers/ala_ma_kota/interface/tap/dev
Tu wpisujesz:
tap0
lub
tap1
itd. ....

Nie rozumiem filozofii i w czym jest problem ;-)

Przy starcie i stopowaniu maszyny jest on tworzony i destruowany ;-)

https://www.pld-linux.org/Docs/Vserver

Pozdro

--
Pozdro