Calibre, PyKDE4 i python (?) API

Kacper Kornet draenog w pld-linux.org
Pią, 16 Lis 2012, 15:50:55 CET

On Fri, Nov 16, 2012 at 03:28:57PM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Mogę podrzucić do nałożenia? Teoretycznie mógłbym sam to zrobić, ale o ile z
> CVS-em sobie jako tako radziłem, to z GIT-em zupełnie nie i trochę mam
> stracha ;-)

Dobra okazja, żeby się nauczyć ;-)
Zakłdając, że jesteś w katalogu odpowiedniego pakietu:

1) git add <specfile> <patch>
2) git commit (powinien Ci się otworzyć edytor, żeby wpisać commitlog)
3) git push origin master

Jak chcesz być ostrożny to przez punktem 1)

0) git checkout -b <nazwa brancha>

Zamiast punktu 3)

3') git push origin <nazwa brancha>

Ktoś potem zrobi merge to master.

Jak wolisz wysłać na listę to:

Pomiń punkt 0) i zamiast punkty 3):

3'') git send-email origin/master..master

i powinien się Ciebie zapytać o dane adresowe.

Jakby coś poszło nie tak, do daj znać. Wszystko da się naprawić.

--
  Kacper