Calibre, PyKDE4 i python (?) API

Kacper Kornet draenog w pld-linux.org
Pią, 16 Lis 2012, 16:47:47 CET

On Fri, Nov 16, 2012 at 04:18:54PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia piątek, 16 listopada 2012, Kacper Kornet napisał:
> [...]

> Wygląda na to że przy migracji cvs->git podesłałem klucz ssh z laptopa,
> zamiast ze stacji roboczej, która służy mi do budowania pakietów. Po
> podmianie kluczy commit się udał. Pytanie - jaka jest procedura na wypadek
> potrzeby wymiany kluczy ssh? Na razie zostanie tak jak jest, moje serwisy
> nie powinny ucierpieć.

Nie musisz wymieniać. Możesz mieć kilka kluczy. Procedury do manipulacji
kluczami są dwie:

1) Wysyłasz maila z opisem co należy zrobić (i ewentualnie kluczem do
dodania) na adres gitadmin w pld-linux.org

2) Robisz to sam według opisu:
https://www.pld-linux.org/howto-git#rw_access_ussing_ssh_public_keys

--
  Kacper