Calibre, PyKDE4 i python (?) API

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 16 Lis 2012, 16:18:54 CET

Dnia piątek, 16 listopada 2012, Kacper Kornet napisał:
[...]
> Jedne Push Url nadmiarowe. Ale to nie powinno przeszkadzać. Wygląda, że
> coś jest nie tak z Twoją konfiguracją kluczy ssh. Żeby sprawdzić
> wykonaj:
>
> ssh git w git.pld-linux.org
>
> Powinieneś dostać coś w stylu:
>
> hello draenog, this is gitolite v2.3.1 running on git 1.7.11.1
> the gitolite config gives you the following access:
>     @R_    	Refs
>     @R_    	SPECS
>      R   W 	gitolite-admin
>   C  R   W 	packages/..*
>      R   W 	projects/.*
>     @R_ @W_	testing
> [...]

Wygląda na to że przy migracji cvs->git podesłałem klucz ssh z laptopa,
zamiast ze stacji roboczej, która służy mi do budowania pakietów. Po
podmianie kluczy commit się udał. Pytanie - jaka jest procedura na wypadek
potrzeby wymiany kluczy ssh? Na razie zostanie tak jak jest, moje serwisy
nie powinny ucierpieć. Pozdrawiam.