remote sync

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Czw, 13 Wrz 2012, 18:54:23 CEST

Zwalczyłem jako tako Csync2 ale żebym był zachwycony to bym nie
powiedział. Zdaje się, że Csync2 działa tak na prawdę w jedną stronę. To
znaczy jeśli na hoście A mamy daemona a na hoście B odpalimy
csync2 -xv to zmienione na hoście B pliki zostaną zaktualizowane na A.
Jeśli coś zostało zmienione na A to na B będzie w dalszym ciągu ta sama
wersja. Morał jest taki, że albo ja czegoś nie rozumiem albo do
synchronizacji w obu kierunkach trzeba po obu stronach mieć daemony i
(po obu stronach) cyklicznie odpalać csync2 -xv.
Jeśli się mylę i da się to zrobić używając jednego daemona to proszę o info.