Gdzie są/były regułki ustawiające "keycodes"?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 13 Sie 2013, 10:02:42 CEST

Dnia wtorek, 13 sierpnia 2013 09:27:27 Łukasz Maśko pisze:
[...]
> No i teraz pytanie - w jakim pliku to było, żebym mógł to "odwrócić"?
> Ewentualnie, jeśli to jest celowe, to gdzie należy sobie takie powiązania
> dokładać samemu, żeby było "koszernie"?

Dodam, że dotyczy to praktycznie wszystkich kombinacji z klawiszem Fn
dostępnych na moim laptopie (regulacja głośności, jasności, sterowanie WiFi
itd.) Na pewno jest to problem z udev/systemd, bo po downgrade do 205-1
problem nie występuje.

Swoją drogą, mam wrażenie że przez systemd-206 system mi się zawiesił już 2
razy w ciągu jednego dnia, przy czym nic nie robił - po prostu laptop stał.
Downgrade zrobiłem głównie w celu weryfikacji tego problemu.