[Th] problemy z nowym systemem

Tomasz Kuc tomquc w gmail.com
Pon, 11 Lut 2013, 11:41:50 CET

Witam,

Mam problem z system Th x86_64. Po zainstalowaniu świeżej wersji
system odpala się, jednak brak jest informacji o uruchamianych
procesach.
Ostatni wpis kernela jaki jest widoczny to informacja o załadowanym
module do klawiatury usb. Później następuje kilka sekund "zawieszenia"
i  pojawia się monit logowania (ale bez nazwy maszyny, widać tylko
root(none) ).
Do systemu można się zalogować, polecenie ps pokazuje uruchomione
procesy. Nie jest jednak montowany folder /sys, (można go zamontować
ręcznie).
Mimo wykonania modprobe e1000 nie da się podnieść karty sieciowej -
pojawia się informacja o braku urządzenia.
Sprawdzałem konfigurację na kernelach 2.6 i tym ostatnim 3.7.5, w obu
przypadkach efekt jest ten sam. Używam sysvinit.
Ma ktoś pomysł co może być przyczyną tych problemów? Coś nie zostało
zainstalowane?

Tomek