[Th] [lekki offtop] NVidia czy ATI?

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Śro, 20 Lut 2013, 19:22:32 CET

Dnia 2013-02-20 19:07 Bartlomiej B. napisał(a):

>Cześć!
>
>Zamierzam wkrótce kupić nowego kompa i zastanawiam się nad wyborem
>karty graficznej, która będzie dobrze działała pod Linuksem (PLD Th).
>Lubię czasem pograć w gry (pod Innym Systemem [tm]), więc nie
>wystarczy mi karta na płycie/procu.

Kup sobie nVidię. Po ostatnich zmianach w sterownikach byłem zmuszony do
zakupu karty
GeForce with CUDA GT 610

Wczesniej miałem 7300. Teraz karta, która kosztowała podobne pieniadze co
poprzednia, daje mi:
- otwarzanie sprzętowe filmów HD
- właczyłem sobie efekty 3D w KDE - ale nie wszystkie, bo niektóre sa
irytujące
- mogę sobie pograć w gry webgl, np. http://bigfish.ivank.net/
Cuda niby działa, ale jedyne co ją obsługuje to chyba BOINC i projekty z tym
powiązane.

Z tego co czytam o ATI, to nie warto.

pozdarwiam
--