[Th] [lekki offtop] NVidia czy ATI?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Wto, 26 Lut 2013, 21:47:39 CET

On Tuesday 26 of February 2013, stacho wrote:

> Tia, tylko to nie takie proste, siedziałem dziś pół dnia szukając
> takiego
> notebooka/laptopa i nic sensownego (do 3000pln) bez systemu nie
> znalazłem.
> Proszę o rekomendację, "prosta" grafika (intel) i ekran 17 cali.
> IMHO może być nvidia, tylko ten 'optimus'. :(

Koledzy mają tu delle xps z optimusem. Pod L chodzi jak trzeba - intel. Pod
windows intel/nvidia. Cena - 2 lata temu było drożej niż 3k (brali z allegro).

Co prawda teraz trzeba uważać bo są przecudne kombinacje intel/nvidia (typu
wyjście z nvidii podpięte do panelu lvds zamiast intela - problem z pracą pod
Linuxem)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / maven.pl