OT: intel iGPU

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 26 Mar 2013, 20:16:18 CET

Witam

Googlowałem trochę i mam już mętlik w głowie. Generalnie sytuacja
wygląda tak, że chciał bym podłączyć dodatkowy monitor do kompa z płytą
ASUS P8P67 WS REVOLUTION. Procek to i7-2600. Wymyśliłem sobie, żeby
wykorzystać do tego celu grafikę zintegrowaną z prockiem (wydajność nie
ma większego znaczenia). To czego nie potrafię ustalić to:
1. czy ta płyta z tym prockiem daje w ogóle taką możliwość
2. jeśli tak to rozumiem, że trzeba kupić jakąś przejściówkę DVI-PCIe,
tylko jaką?
Ja nie mam jeśli chodzi o iGPU żadnego doświadczenia. Jak ktoś się zna
to będę wdzięczny za podpowiedź.