OT: intel iGPU

Przemysław Piskozub Przemek w piskozub.eu
Wto, 26 Mar 2013, 20:37:30 CET

Według specyfikacji http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8P67_WS_Revolution/ ta płyta nie posiada zintegrowanego grafiki. Poza tym wydaje mi się że dwa monitory można podłączyć tylko do jednej karty graficznej lub kilku kart spietych w SLI. System nie obsluzy dwóch niezależnych kart graficznych. No chyba ze się mylę...

Wysłane z iPhone'a