Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Mar 2013, 11:13:20 CET

Po raz kolejny próbuję przesiąść się na systemd. Zamieniłem SysVinit na
systemd-init, reboot (nie zmieniałem initrd) i... to co na obrazku w linku:
https://www.dropbox.com/s/x1v0xz0redu6q96/20130330_084611.jpg
Po prostu system stanął na tym co poniżej i tyle. Wcześniej nie wyświetlił
żadnego błędu. Dobrze, że po restarcie w single udało się wrócić do SysVinit.

Może ktoś ma dla mnie jakąś podpowiedź? Jak przepchnąć go dalej?