Nie działa mi skaner pod sane-backends-1.0.23-2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 19 Lis 2013, 09:58:44 CET

Wiem, że wygląda to jak odgrzewany kotlet ;-) bo powyższa wersja sane-backends
jest z nami od czerwca, ale bardzo rzadko używam skanera, a właśnie teraz mam
potrzebę. Na powyższym mój skaner Epsona chodzący na sterowniku plustek nie
działa - scanimage i inne frontendy (np. libreoffice) go nie wykrywają.
Natomiast nie ma problemu na sane-backends-1.0.23-1.