Nie działa mi skaner pod sane-backends-1.0.23-2

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Wto, 19 Lis 2013, 11:19:36 CET

On Tue, 19 Nov 2013, Łukasz Maśko wrote:

> Wiem, że wygląda to jak odgrzewany kotlet ;-) bo powyższa wersja sane-backends
> jest z nami od czerwca, ale bardzo rzadko używam skanera, a właśnie teraz mam
> potrzebę. Na powyższym mój skaner Epsona chodzący na sterowniku plustek nie
> działa - scanimage i inne frontendy (np. libreoffice) go nie wykrywają.
> Natomiast nie ma problemu na sane-backends-1.0.23-1.

Możesz przebudować u siebie sane-backends z usuniętą opcją configure '--enable-libusb_1_0'?
Możliwe że libusb 1.0 ma jakiś problem z dobraniem się do twojego
skanera.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/