Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Wto, 19 Lis 2013, 17:54:42 CET

On Tue, 19 Nov 2013, Grzegorz Sójka wrote:

> Witam serdecznie,
>
> No więc obawiam się, że wszystko nadal aktualne:
> http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg27502.html
> Jedyne co się zmieniło to MacBook wiesza się nieco rzadziej.
> Tak na wszelki: czy przejście z initrd na initramfs (ja w dalszym ciągu
> w lilo mam initrd=/boot/initrd) może coś zmienić??

Kwestia wygody raczej.

> BTW. Jest jakiś spec do 3.12x? Spróbował bym to zbudować. Może pomoże.

Na master w pakiecie kernel jest, ale bez vservera (--without vserver).

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/