Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 19 Lis 2013, 20:44:58 CET

On 11/19/13 17:54, Jan Rękorajski wrote:

> Kwestia wygody raczej.
No to cóż, nie będę updatował longterma i poczekam na zwykły na którym
zacznie chodzić. Tak czy inaczej dzięki za dobre chęci.

> Na master w pakiecie kernel jest, ale bez vservera (--without vserver).
      ^^^^^^
To mnie trochę zbiło z tropu. Jak do tej pory budowałem tylko "proste"
rzeczy (np. builder adobe-flash). Jak takie jajko "ugotować"?

--
Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.