Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Wto, 19 Lis 2013, 21:01:30 CET

On Tue, 19 Nov 2013, Grzegorz Sójka wrote:

> No to cóż, nie będę updatował longterma i poczekam na zwykły na którym
> zacznie chodzić. Tak czy inaczej dzięki za dobre chęci.

>       ^^^^^^
> To mnie trochę zbiło z tropu. Jak do tej pory budowałem tylko "proste"
> rzeczy (np. builder adobe-flash). Jak takie jajko "ugotować"?

Jak zwykle :) master znaczy główny branch w git (HEAD).
'builder --without vserver kernel' zrobi co trzeba.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/