rescuecd na USB kontra UEFI

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 18 Paź 2013, 16:13:15 CEST

On Fri, 18 Oct 2013, Daniel Dawid Majewski wrote:

> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.10.2013 15:11, od Jacek Osiecki:

> 1. Wczytywanie jadra i initrd trochę trwa

Ale nie pół godziny ;) i to bez outputu na ekran...

> 2. Spróbuj wyrzucić wszystkie parametry poza root=/dev/ram0, czyli:
> 	linux /boot/isolinux/vmlinuz root=/dev/ram0
> 	initrd	/rescue.cpi /custom.cpi

Kiedy właśnie tak jest...

menuentry "PLD Linux Rescue i686 Ramdisk (Need 128MB
RAM)|class=pld,linux,os" {
         linux   /vmlinuz root=/dev/ram0
         echo
         echo "Wait few minutes - loading ramdisk..."
         initrd  /rescue.cpi /custom.cpi
}

Nawet ściągnąłem ostatnie rescuecd i sprawdziłem md5 pliki czy są te co
trzeba...

Sprawdziłem nawet na kilku EEE żeby się nie okazało że ten jeden ma np.
walnięty RAM.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944