xorg

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Sob, 19 Paź 2013, 19:22:49 CEST

Witam serdecznie,

Mam 2 karty dwugłowicowe ATI FirePro 2270 i do każdej z nich podpięte 2
monitory. Wszystko zkonfigurowane jako 2 dislpay, po 2 monitory każdy. W
konsekwencji mogę przenosić/rozciągać okna na co najwyżej 2 monitory
podpięte do tej samej karty. Pytanie brzmi: czy da się to tak
skonfigurować, żeby można było pojedyncze okno rozciągnąć na wszystkie
monitory?? Z góry uprzedzam, ze włączenie Xineramy powoduje, że monitory
podpięte jako "secondary" zaczynają wariować.

Ma ktoś jakiś pomysł/doświadczenie??

--
Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.