libreoffice

Moja Poczta moj.mail.qmail w gmail.com
Sob, 21 Wrz 2013, 00:26:52 CEST

O super, właśnie to pomogło. Dzięki wielkie.
Ale ciągnąc temat mam jeszcze taki problem: w calc robię odniesienia do
innego pliku, w komórce powstaje coś takiego:
='file:///home/users/ja/Dokumenty/zamowienie.ods'#$Arkusz1.Q70
Po zapisaniu pliku i ponownym otwarciu, w tej komórce jest już tak:
='file:///home/users/ja/Dokumenty/home/users/ja/Dokumenty/zamowienie.ods'#$Arkusz1.Q70

Właśnie to był powód do aktualizacji, ale niestety ona nic nie pomogła, a
ww funkcjonalność jest mi dość potrzebna :(