Jak obecnie skanować dokumenty w przypadku braku /proc/bus/usb?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Sie 2014, 13:12:04 CEST

Dnia czwartek, 14 sierpnia 2014 11:42:53 Łukasz Maśko pisze:
[...]
> Ale cholerstwo nie chce działać :-/ Mogę podesłać strace z uruchomienia
> scanimage -L, ale nie widzę w nim nic "dziwnego".

Ściągnąłem aktualny snapshot sane-backends ze strony projektu, przebudowałem z
nim paczkę, zainstalowałem i... ruszyło. Spróbuję zmajstrować zaraz speca

(tylko wciąż nie wiem, jak zrobić w naszym git-cie branch DEVEL... czy ja się
tego kiedykolwiek nauczę? :-/)