Zabawa z Xorg w ciuciubabkę

Light-I light-i w o2.pl
Śro, 27 Sie 2014, 22:17:55 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 27.08.2014 21:23, od Łukasz Maśko:
> Dnia środa, 27 sierpnia 2014 21:05:04 Light-I pisze:
> [...]
>
> U mnie jedyne, co systemd-login w logach X-ów wypluwa, to:
> (EE) systemd-logind: failed to get session: No such file or directory
> Zarówno w przypadku odpalania przez startx, jak i jak uruchamiany jest kdm.
> Dotyczy to laptopa (grafika intela). Natomiast na stacji roboczej w pracy w
> logu nie ma wogóle komunikatu od syslogd-logind (tam Xorg jest odpalany z kdm,
> grafika na nvidii).
>
> Sprawdzałeś zawartość /etc/systemd/logind.conf?

$  grep -v "^#.*" /etc/systemd/logind.conf

[Login]
NAutoVTs=8
ReserveVT=8
HandlePowerKey=poweroff

Nie bardzo wiem, co powinienem sprawdzić, żadnych
/etc/systemd/logind.conf.rpmnew nie mam…

Może to to? : https://www.archlinux.org/news/xorg-server-116-is-now-available/
„X is now rootless with the help of systemd-logind, this also means that it must
be launched from the same virtual terminal as was used to log in ...”
--
Pozdrawiam,
Light-I