netatalk - ktoś to w ogóle testował?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Wto, 23 Gru 2014, 11:33:24 CET

Witam,

Zachciało mi się dla makówki time machine zrobić…
Jeden z obowiązkowych punktów to netatalk.

Zainstalowałem… i to by było na tyle ;)
Czy ktoś kto wypuszczał paczkę - sprawdzał czy w ogóle cokolwiek się uruchamia?
Mam wrażenie, że skrypt pochodzi z wcześniejszej wersji netatalk i nie ma wiele wspólnego
z tym co jest teraz…

[root w serwer ~]# /etc/rc.d/init.d/atalk start
Starting atalkd service ………….. [ FAIL ]
execvp: No such file or directory
Registering serwer:Workstation: ………….. [ FAIL ]
execvp: No such file or directory
Registering serwer:netatalk: ………….. [ FAIL ]
execvp: No such file or directory
Starting papd service ………….. [ FAIL ]
execvp: No such file or directory
Starting timelord service ………….. [ FAIL ]
execvp: No such file or directory
Starting afpd service ………….. [ FAIL ]
afpd: invalid option -- 'U'
afpd: invalid option -- 'g'
afpd: invalid option -- 'c'
afpd: invalid option -- 'n'
Usage:	afpd [-d] [-F configfile]
	afpd -h|-v|-V
[root w serwer ~]#

W init.d/atalk widzę odwołania do binarek atalkd, timelord, papd - których nie ma w żadnym pakiecie…

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl