systemd a hdparm w czasie startu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 22 Sty 2014, 10:37:21 CET

Dnia środa, 22 stycznia 2014 10:28:38 lord_Niedzwiedz pisze:
[...]
> Wpisy /etc/sysconfig/geninitrd:
> PREMODS="sr_mod piix ahci ata_piix"
> Plus pewnie moduł do tego cuda:    Intel Corporation 82801G
> Zobacz jakie masz moduły w tym rescueCD:    lsmod
> Tu pewnie będzie podpowiedź co udev dodał, że widzi jako sda.

Właśnie dziwi mnie, że geninitrd nie rozpoznał poprawnie modułów. Dla
zwykłego IDE daje radę, dla SATA nie. Pewnie za dużo opcji.

> Potem dajesz:
> ver=3.10.26-1
> cd /boot
> geninitrd -v -f initrd-$ver.gz $ver; sync
> lilo -v
> sync
> init 6

Tyle to w nocy o północy wklepię, nawet na kacu ;-)
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\