Nowe mapy Google a chromium - czemu takie powolne?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 24 Sty 2014, 22:16:47 CET

Czy komuś działa sensownie nowy serwis mapy.google.pl pod naszym Chromium? Mój
komputer nie jest demonem prędkości (Core2Duo 1.33GHz, zintegrowana grafika
Intela), ale o ile pod Firefoxem nie ma z tym serwisem problemu, to pod
Chromium jest praktycznie nie do użytku. Może to kwestia jakichś ustawień? Pod
tą przeglądarką jestem w stanie używać wyłącznie starej wersji serwisu.