lm_sensors & HP DC7900

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 11 Mar 2014, 22:20:30 CET

Witam serdecznie,

Pytanko trochę OT: W ramach updatu mojego szrot-servera kupiłem sobie
HP dc7900 Small Form Factor Business PC. Niestety, nie jestem w stanie
dobrać się do sensorków a dobrze, żeby serverek się złożył jak mu się
wiatraczek zatrze. Jedyne co mi się udało mi się wykryć to
sensors-detect znalazł:

Trying family `SMSC'...                                     Yes
Found unknown chip with ID 0x0b00

Poza też coś bredzi też na temat coretemp ale po załadowaniu modułu i
tak nie ma widocznych żadnych wskazań.
Ma ktoś jakieś doświadczenie? Jakieś pomysły co z tym zrobić??

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.