Bash 4.3.0 i dopełnianie poleceń (completion)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 10 Mar 2014, 11:01:55 CET

W dużym skrócie - w tej wersji, działającej z readline 6.3.0, dopełnianie
składni jest cokolwiek skopane. U mnie się to objawia np. przy dopełnianiu
nazw plików - jeśli mam dwa pliki zaczynające się tak samo, to po wpisaniu
początki i wciśnięciu Tab tekst jest dopełniany do pierwszej różnicy, ale
potem dopełnianie przestaje działać - nawet jak dopiszę kolejne znaki tak, że
już wszystko jest jednoznaczne, to i tak wciskanie Tab nic nie daje.

Czy tylko ja tak mam, czy też to jest normalne?