Re: [OT, długie] Jak zwiększyć rozmiar dysku JBOD?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 19 Lis 2014, 17:50:37 CET

On Fri, 17 Oct 2014, Łukasz Maśko wrote:
> I teraz pytanie - czy da się jakoś przeskalować wolumin i partycję na nim
> tak, żeby nie utracić danych, czy też jestem skazany na ręczne przegranie
> danych?

Rada jest prosta: przejdź na lvm, a pozbędziesz się takich problemów.
Zmiany wolumenów będziesz robił sobie w trakcie działania. btrfs chyba też
ci to zapewni, ale pewny nie jestem.