Re: [OT, długie] Jak zwiększyć rozmiar dysku JBOD?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 19 Lis 2014, 17:56:10 CET

Coś mało uważnie czytasz. To dyski w NAS-ie Zyxela, nie w PC-cie. Jestem skazany na taki format (albo na przejście na OpenWrt lub Debiana, ale one dają gorszą wydajność na tym sprzęcie, co sprawdzono). A sprawa już załatwiona bezboleśnie.