Optymalizacja spamassassina?

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Pon, 20 Paź 2014, 09:49:07 CEST

> [...]
> postscreen_dnsbl_sites = zen.spamhaus.org*2,bl.spamcop.net*1,
> postscreen_dnsbl_action = enforce
> postscreen_greet_banner = $smtpd_banner
> postscreen_greet_action = enforce
> postscreen_bare_newline_enable = no
> postscreen_non_smtp_command_enable = yes
> postscreen_non_smtp_command_action = drop
> postscreen_pipelining_enable = no
>
> Tu jest na razie problem. OpenWrt'owy postfix nie ma wsparcia do baz
> danych btree. W związku z tym nie mam jak ustawić
> postscreen_cache_map. Nie wiem czy uda mi się to jakoś wkompilować.
>
> Co myślicie?? Ma to sens?? Co byście poprawili??
smtpd_client_restrictions =
# cbl.abuseat.org - zajebist blokuje chincow
#permit_mynetworks,
  permit_sasl_authenticated, reject_unauth_pipelining,
[...]
dnsbl.njabl.org, permit_mynetworks, reject_rbl_client dnsbl.sorbs.net,
reject_rhsbl_sender dsn.rfc-ignorant.org

#===========================================  P O S T S C R E E N
# Wlacz/wylacz liste:    ignore - nie robi nic;    enforce - czeka na
wieksza liczbe testow i w mieszyczasie odpowiada 550 - skrzynka nie
dostepna;    drop od razu porzuca
# Listy statyczne
postscreen_access_list = permit_mynetworks,
cidr:/etc/mail/postscreen_access.cidr
postscreen_blacklist_action = drop

# Czarne listy dns    -    DNSBL
# Z 3 list musi dotrzec informacja o spamie zanim postscreen okresli
adresata jako z spamera
postscreen_dnsbl_threshold = 3
postscreen_dnsbl_sites = zen.spamhaus.org*2,bl.spamcop.net*1,
postscreen_dnsbl_action = enforce

# Faza pregreeting
postscreen_greet_banner = $smtpd_banner
postscreen_greet_action = enforce

# Testy Postscreena
#postscreen_bare_newline_action = enforce
#postscreen_pipelining_action = enforce
postscreen_bare_newline_enable = no

# Z tym ustawieniem dziala wszystko poza web.de oraz gmx.de
postscreen_non_smtp_command_enable = yes
postscreen_non_smtp_command_enable = no