Serwer VPS/Dedykowany z PLD

Pawel Chmielewski pawel.chmielewski w gmail.com
Pon, 27 Paź 2014, 15:51:53 CET

Ja mam w GTS Energis takie coś kupione. Dostaję panel vmware i tam sobie
mogę wykreować maszynkę, którą odpalam z np. PLD Rescue i sobie instaluję
system. Tych maszyn mogę sobie zrobić ile chcę w obrębie zakupionych w GTS
zasobów. Fajne.