cronie

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Śro, 10 Wrz 2014, 15:28:01 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> Brzmi trochę jakbyś chciał mieć samochód, ale z silnikiem zdemontowanym,
> bo na postoju nie jest mi potrzebny :)

Nie, kolega chciałby raczej coś na kształt katalogów jobs-available
i jobs-enabled, na wzór tego, co od dłuższego już czasu stosuje m.in.
Debian/Ubuntu i co występuje w konfiguracji np. apache i freeradiusa.
W jednym z nich byłyby pliki zadań z paczek rpmowych, a z drugiego
korzystałby crond przez symlinki do pierwszego, którymi mógłby
manipulować administrator. Całkiem niezły pomysł ale ZTCW żaden
z PLDowych cronów tego nie wspiera.