Zabawa z Xorg w ciuciubabkę [broken systemd-logind]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 11 Wrz 2014, 16:20:57 CEST

Dnia czwartek, 11 września 2014 16:15:34 Light-I pisze:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 11.09.2014 15:38, od Łukasz Maśko:
>
> Sprzęt jest nowiusieńki, to fakt, ale przed aktualizacją działało bez
> zarzutu…
>
> P.S. Na chłopski rozum - co manager logowania może chcieć od plików
> urządzeń ?

Rzecz w tym, że w którymś momencie (1-2 lata temu?) już były takie jazdy, że
X-y nie chciały się poprawnie odpalać przez startx, ale bez problmu chodziły
z ?dm-ów. Tam chodziło właśnie o jakieś ustawienia sesji przy starcie,
startx nie ustawiał jakichś sesji, a ?dm tak. Nie pamiętam dokładnie jak to
było, ale wiem, że właśnie to mnie zmusiło niejako do zainstalowania kdm na
laptopie (i tak mi już zostało do dzisiaj).
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\