SAMBA Problem z atrybutami plików

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 22 Kwi 2015, 11:29:08 CEST

> Mam problem z sambą na PLD 2.0, otóż potrzebuję przekierować folder moje
> dokumenty w Windows 7 na zasób udostępniony w Sambie i problem polega na
> tym, że atrybuty typu hidden, system, archives nie dodają się z poziomu
> windows...
> Ma ktoś jakiś pomysł jak temat ugryźć?

Zobacz parametry:
map readonly, map archive, map hidden, map system.
Jakiś czas temu miałem problem z uruchamianiem plików exe z zasobu samby
i znalazłem gdzieś, że teraz domyślnie jeśli nie ma ustawionego atrybutu
x dla użytkownika, to się nie uruchomi program. A ponieważ te atrybuty
unixowe (x dla ugo) są mapowane na atrybuty windowsowe o których piszesz,
to pewnie to czego potrzebujesz, nie jest aktualnie domyślnym zachowaniem.
Takie moje gdybanie, poszukaj i doczytaj resztę.

Grzegorz Pietrzak | tel. 504101590
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.