RE: SAMBA Problem z atrybutami plików

Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA Lukasz.Pietrzyk w centrumlazienek.pl
Śro, 22 Kwi 2015, 12:39:18 CEST

> Zobacz parametry:
> map readonly, map archive, map hidden, map system.
> Jakiś czas temu miałem problem z uruchamianiem plików exe z zasobu samby
> i znalazłem gdzieś, że teraz domyślnie jeśli nie ma ustawionego atrybutu x
dla
> użytkownika, to się nie uruchomi program. A ponieważ te atrybuty unixowe
> (x dla ugo) są mapowane na atrybuty windowsowe o których piszesz, to
> pewnie to czego potrzebujesz, nie jest aktualnie domyślnym zachowaniem.
> Takie moje gdybanie, poszukaj i doczytaj resztę.

Włączyłem w konfiguracji te parametry, o których piszesz, ale niestety nic
to nie dało.
Dla ciekawostki znajomy ma urządzenie NAS, które jest również oparte na
Linuxie i tam działa wszystko prawidłowo.
Nawet z opcją zachowania ikony dla folderu moje dokumenty. W konfiguracji
nic nie znalazłem, co mógłbym wykorzystać w mojej sambie oprócz wpisu: store
dos attributes = 1
Tylko problem jest taki, że wersja mojej samby na PLD to 3.0.37 a w NAS-ie
jest 3.5.22
Archive i tylko do odczytu działało i działa nadal, problem jest z
systemowym i ukrytym.

Pozdrawiam
Łukasz Pietrzyk