named: synchronizacja widoków.

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 4 Lut 2015, 12:19:38 CET

On 02/04/15 12:10, lord_Niedzwiedz wrote:
>          A dodanie virtualnego interfejsu do karty sieciowej i IP'ka ?
> np.    ifconfig eth0:1 92.68.70.200 netmask 255.255.255.0 up
Uuu Panie a gdzie tu routowalne IP tanio sprzedają??
Z moim ISP to nie przejdzie.
To tyle żartów. Może rzeczywiście powinienem dodać, że serwery są w
różnych lokalizacjach i nie jestem w stanie manipulować IPkami. Co
więcej, wszystkie DNSy są poza to "szczególną" siecią.
PS Błagam, nie każcie mi tłumaczyć dlaczego tak.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.