named: synchronizacja widoków.

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 4 Lut 2015, 13:26:52 CET

On 02/04/15 12:54, Grzegorz Sójka wrote:

> To na pewno rozwiąże problem. Miałem nadzieję na coś mniej "inwazyjnego".
Zdaje się, że coś jest:

view Statement Definition and Usage
[...]
In addition to checking IP addresses match-clients and
match-destinations can also take keys which provide an mechanism for the
client to select the view.

Tylko nie mogę nic znaleźć na temat składni. Dokładniej jak ten klucz
wpisać do widoku dla mastera a jak dla slave.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.