Najprostszy algorytm przejścia na 32 bit->64 bit?

Light-I light-i w o2.pl
Czw, 26 Lut 2015, 12:07:52 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 26.02.2015, 10:19, od Łukasz Maśko:
> Dnia środa, 25 lutego 2015 19:12:25 Light-I pisze:
> [...]
>
> Czy po zainstalowaniu (przez poldek -I ...) kernela i glibc w wersji x86-64,
> po restarcie system mi wstanie na starych binarkach? Jeśli tak, to byłbym w
> domu, bo potem można sobie na spokojnie podmieniać paczki z i686 na x86-64.

Oczywiście potrzebujesz glibc w obu wersjach, co więcej, do niektórych spraw jak
32-bit wine, Skype(jakoś się skubańcom nie chciało kombinować z 64-bitową
wersją), należy zachować niezbędne biblioteki 32-bit+multilib.

--
Pozdrawiam,
Light-I