Archeologia :) Neostrada/Netia i modem USB

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pią, 16 Sty 2015, 19:57:04 CET

Wiadomość napisana przez Pawel Muszynski <pmuch w zamek.szczecin.pl> w dniu 16 sty 2015, o godz. 19:51:

> Ja bym za grosze kupił modem Ethernetowy...

Modemy ethernetowe, routery itd. to ja mam.
Ale ja potrzebuję użyć modemu USB, ponieważ:
 - łączy się w kilka sekund, a ja chcę się łączyć tylko na żądanie i mieć połączenie natychmiast, a nie po jakimś losowym czasie
 - od razu wiem jakie otrzymałem IP

Pozdrawiam,
—
Jacek