Archeologia :) Neostrada/Netia i modem USB

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pią, 23 Sty 2015, 17:53:52 CET

Wiadomość napisana przez lord Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 17 sty 2015, o godz. 10:28:

> Chyba nie rozumiem w czym jest problem.
> Było w repo to można dograć jeszcze. Zainstalować z obsolete. Producent nie daje sterów ?

No to nie wiem, nie potrafię chyba znaleźć :(
Podane poradniki wymagają albo użycia usb-eagle, albo pppoa3 - ani śladu jednego czy drugiego na FTPach…

Próbowałem też z br2684 ale wygląda na to że w ogóle nie próbuje się łączyć z modemem.
Mam jakiś Edimax AR-7025-Um

A jakiego modemu Ty używasz?

Pozdrawiam,
—