Dziwny problem z klawiaturą - usypia się po 3s od wciśnięcia ostatniego klawisza

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Pon, 27 Lip 2015, 15:12:47 CEST

On Monday 27 of July 2015, Łukasz Maśko wrote:
> Mam dziwny problem z klawiaturą USB (Dell'owska, z dodatkowymi klawiszami
> multimedialnymi i pokrętłem kontroli głośności). Problem wydaje się być
> programowy, a objawia się tym, że usypia się ona po 3 sekundach od
> wciśnięcia ostatniego klawisza. Oczywiście, wystarczy wcisnąć kolejny,
> żeby ją obudzić, ale samo obudzenie zajmuje około pół sekundy i jeśli w
> tym czasie po prostu piszę, wciśnięcia klawiszy nie są odnotowywane przez
> system. Jak już się obudzi to można pisać płynnie, o ile nie zrobi się
> przerwy dłuższej niż 3s. Nie muszę wspominać, jak bardzo up... to jest,
> [...]

Wyłaczenie autosuspendu usb w jajku nie wystarczy? Przykład dla mojego
trackballa

for file in $(grep -l Logitech /sys/bus/usb/devices/*/manufacturer); do
        dir=$(dirname "$file")
        [ -e "${dir}/power/autosuspend" ] && echo -1 >
"${dir}/power/autosuspend"
done

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )