mdamd problem

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Śro, 4 Lis 2015, 11:41:09 CET

On Wednesday 04 November 2015 10:59:09 lord_Niedzwiedz wrote:

> No nie odbudowuje się !!

Zaczyna, ale nie kończy.

A na pewno nie masz nic w logach kernela na temat błędów dysków?
SMART pokazuje że oba dyski zdrowe ?
testy SMART (short/long) przechodzą na obu dyskach bez błędów?

Jaki ten komputer ma load I/O i jakie dyski że macierz synchronizuje się tylko
6MB/s ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,