Skype

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 1 Paź 2015, 13:29:40 CEST

Dnia czwartek, 1 października 2015 13:17:56 lord_Niedzwiedz pisze:
> 		Niestety przestało to działać ;-/
> Czy komuś działa skype z dzwiękiem na PLD  ??

Właśnie sprawdziłem (dzwoniąc na Skype Test Call) i u mnie działa.

$ rpm -qa|grep -E "pulseaudio|skype"
skype-4.3.0.37-1.i686
xine-output-audio-pulseaudio-1.2.3-12.i686
gstreamer-pulseaudio-1.4.5-3.i686
gstreamer0.10-pulseaudio-0.10.31-8.i686
pulseaudio-libs-7.0-1.i686
pulseaudio-7.0-1.i686
pulseaudio-alsa-7.0-1.i686
pulseaudio-bluetooth-7.0-1.i686
udev-pulseaudio-alsa-7.0-1.i686

Jeśli to ma znaczenie - używam KDE, jako backend do dźwięku robi VLC.